pátek, 20. únor 2009

Christmas - Round the World

Manažer projektu: David Butchart. Nahráno: 1945 - 2006. Vydáno: 2008. TT: 64:39. ADD, DDD. 1 CD Deutsche Grammophon 477 7971 (Universal Music).

Maximální zisk při co nejmenších nákladech. Tato mantra všech podnikatelů, bankéřů, makléřů a možná občas i politiků platí i pro tento vánoční titul. Vydavatel namíchal atraktivní koktejl s různými národními ingrediencemi. Jsou zde osvědčené hvězdy vánočních projektů, jako například Luciano Pavarotti (Gesu bambino ), Roberto Alagna (rumunská koleda O! Ce veste minunata! , francouzská Minuit, crétiens! ), Bryn Terfel (německá Die Könige ), Anne Sofie von Otter (švédská Jul, Jul, stralande jul! ), Sumi Jo (korejská Christmas Eve ), a nové vánoční posily - Magdalena Kožená (pastorela Rozmilý slavíčku z někdejší úspěšné vánoční desky s ústřední Rybovou Mší "Hej, mistře), Mercedes Sosa (argentinská kantáta La peregrinación ), Jascha Heifetz (houslová úprava White Christmas ). Neselhávající účinek mají jako vždy sborová čísla (Gabrieli Consort & Players , Regensburger Domspatzen , Musica Sacra , Sydney Philharmonia Motet Choir ). Všechny sólové výkony jsou samy o sobě výtečné, ale doporučuji udělat si pro adventní a vánoční chvíle výběr. Je to přece jen únavné.

Body: 2 z 6