čtvrtek, 14. březen 2002

Antonio Vivaldi: Čtvero ročních období, Houslový koncert c moll RV199 "Il sospetto",Houslový koncert a moll RV356, Houslový koncert A dur RV347

Perlmanova nahrávka známých Vivaldiho houslových koncertů se zapsala do dějin, je takzvaně legendární a neoddiskutovatenou hodnotou. Když porovnávám a zvažuji, tak musím konstatovat, že i po přibližně dvaceti letech posluchače oslovuje brilancí, mimořádnými tónovými kvalitami a možná i "normálností" interpretace, neboť dnes jsme občas svědky pochopitelné touhy odlišit se s větším či menším úspěchem za každou cenu od tradičního pojetí. Je mi však jasné, že ctitelé takzvané autentické interpretace a dobového instrumentáře na tímto titulem jen mávnou rukou. Ti, kteří ještě tuto nahrávku nemají, budou potěšeni. Pro ostatní firma reedici vylepšila CD-ROMem, na kterém nalezne posluchač fotogalerii a booklety titulů nové budgetové řady Encore, v níž bude EMI vydávat v nižší cenové hladině nahrávky s legendárními umělci. Jelikož pro mnoho lidí je cena desky jednou z hlavních informací, může mít tento projekt úspěch i u nás. Pro rozjezd nového sublabelu je Perlman určitě mužem na svém místě.

Vydavatel: EMI Classics / Monitor-EMI

Stopáž: 73:03

EAN: 8594002280918