15. 12. 2020

Tomáš Ondřej Pilař: Čím větší je temnota, tím lépe jsou v ní vidět jiskřičky naděje

V únoru tohoto roku oznámil operní režisér a výtvarník Tomáš Ondřej Pilař rezignaci na post šéfa...

13. 11. 2020

Martin Rudovský: Jsme jedinečná „továrna“ na hudbu

Martin Rudovský je dramaturgem Symfonického orchestru hlavního města Prahy FOK už sedmým...

25. 6. 2020

Robert Kružík: Pevný řád je pro mě požehnáním

Nebylo výjimkou, že do vyhlášení nouzového stavu dirigoval Robert Kružík ať už...

21. 5. 2020

Ondřej Hučín: V divadle je všechno superrelativní

Navazujeme na sérii rozhovorů s dramaturgy orchestrů či operních domů, o jejich práci,...

9. 4. 2020

Jiří Heřman o proměně člověka

Národní divadlo Brno plánovalo na zelený čtvrtek premiéru Řeckých pašijí Bohuslava Martinů. Ta je...

12. 11. 2019

Patricie Částková: Opera si svoje diváky musí vychovávat

V zářijovém vydání jsme započali cyklus rozhovorů s dramaturgy orchestrů či operních domů. Zůstáváme...

16. 9. 2019

Vysnil jsem si Brno, vysnil jsem si dramaturgii

O lehkosti i těžkosti bytí dramaturga orchestru či operního domu si budeme...