19. 3. 2024

Vhozen do ledové vody. Rozhovor s dirigentem Karstenem Januschkem

V sobotu 6. dubna uvede v koncertním provedení v Praze ve Státní opeře v rámci projektu...

3. 1. 2024

Jonathan Tetelman: Můj zpěv stojí a padá s dechem 

S rozechvěním usedám k počítači.Jaký asi bude? Namyšlený? Povýšený? Nebo nedej bože...

5. 10. 2023

Helena Spurná: Proč byste si nás měli naladit?

Ve dnech 9. a 10. října přivítá město Brno 57. ročník Mezinárodního...

12. 6. 2023

Písně z Gurre

V červnu se na česká pódia vrátí v rámci cyklu Musica non...

4. 3. 2023

Giedrė Šlekytė: Prosluněný den bez mráčku

Dirigentka Giedrė Šlekytė patří k dalším velkým hudebním talentům novodobé historie pobaltských...

4. 2. 2023

Domingo Hindoyan: Praha je město s úžasnou hudební tradicí

Temperamentní čtyřicátník, který působí druhým rokem na postu šéfdirigenta Královské liverpoolské filharmonie,...

1. 12. 2022

Martin Čičvák: V téhle operetě by mělo něco zneklidňovat

Martin Čičvák ve Státní opeře zrežíroval v rámci cyklu Musica non grata...

2. 6. 2022

Jiří Rožeň: Nejsem Don Juan!

Státní opera uvede od 12. do 24. června v rámci cyklu Musica...

25. 3. 2022

Timofej Kuljabin: Tajemství pauzy před první replikou

Je introvert, tichý a nenápadný, ovšem pouze do chvíle, než vstoupí mezi...

22. 1. 2022

Javier Lupiáñez: Tajemství Kabinetu číslo II

„Prosím, pojďme si tykat!“ požádá mě Javier Lupiáñez okamžitě, jakmile se objeví...

28. 9. 2021

Antiglobalizace podle Fabia Biondiho

Fabio Biondi, absolutní pojem ve světě staré hudby. Když mi na konci...