Vhozen do ledové vody. Rozhovor s dirigentem Karstenem Januschkem
V sobotu 6. dubna uvede v koncertním provedení v Praze ve Státní opeře v rámci projektu...
Jonathan Tetelman: Můj zpěv stojí a padá s dechem
S rozechvěním usedám k počítači.Jaký asi bude? Namyšlený? Povýšený? Nebo nedej bože...
Helena Spurná: Proč byste si nás měli naladit?
Ve dnech 9. a 10. října přivítá město Brno 57. ročník Mezinárodního...
Giedrė Šlekytė: Prosluněný den bez mráčku
Dirigentka Giedrė Šlekytė patří k dalším velkým hudebním talentům novodobé historie pobaltských...
Domingo Hindoyan: Praha je město s úžasnou hudební tradicí
Temperamentní čtyřicátník, který působí druhým rokem na postu šéfdirigenta Královské liverpoolské filharmonie,...
Martin Čičvák: V téhle operetě by mělo něco zneklidňovat
Martin Čičvák ve Státní opeře zrežíroval v rámci cyklu Musica non grata...
Jiří Rožeň: Nejsem Don Juan!
Státní opera uvede od 12. do 24. června v rámci cyklu Musica...
Timofej Kuljabin: Tajemství pauzy před první replikou
Je introvert, tichý a nenápadný, ovšem pouze do chvíle, než vstoupí mezi...
Javier Lupiáñez: Tajemství Kabinetu číslo II
„Prosím, pojďme si tykat!“ požádá mě Javier Lupiáñez okamžitě, jakmile se objeví...
Antiglobalizace podle Fabia Biondiho
Fabio Biondi, absolutní pojem ve světě staré hudby. Když mi na konci...