středa, 16. říjen 2002

Plácido Domingo: Quiéreme mucho

Projekt producenta a aranžéra všech písní Bebu Silvettiho - CD Quiéreme Mucho s Plácidem Domingem - přináší směsici latinsko-amerických populárních hitů a je již sedmou deskou tohoto týmu. CD bylo natáčeno v Miami na Floridě a svým duchem přesně do tohoto prostředí zapadá. Elegantní bílý oblek a klobouk, tyrkysový cadillac, snědá pleť a zamyšlený výraz Plácida Dominga na mnoha fotografiích v bookletu jižanskou atmosféru ve stylu Julia Iglesiase ještě více podporuje. Slavný tenor nahrál podobně laděná CD nazvaná From my Latin soul a From my Latin soul 2 a tato deska měla tedy být jejich přirozeným pokračováním, zaměřeným tentokrát na oblast Mexika, Kuby a Dominikánské republiky. Jak Plácido Domingo píše v bookletu, jednotícím prvkem všech písní je láska ve svých všemožných podobách entuziasmu, smutku i štěstí. První a patrně nejznámější ze všech Quiéreme mucho dala název celému CD. Booklet dále obsahuje texty všech písní ve španělštině a angličtině.

Aranže Bebu Silvettiho jsou stylové, nápadité, lehce kýčovité a občas přibarvené klasickými klišé. Škoda jen, že nástroje v mnoha písních znějí až příliš synteticky, což jednotlivým písním ubírá na autenticitě. Domingo má velmi kultivovaný, příjemný a vřelý projev a jak sám říká, až jednou nebude mít sílu pro operní zpěv, přejde právě k tomuto repertoáru, ve kterém vyrůstal. Těžko říci, zda jde o skutečnou lásku a nadšení pro věc, nebo o velmi dobře a profesionálně zpracovaný komerční tah.

Vydavatel: EMI Czech Republic

Stopáž: 72:50