
Jana Hošková
Jak se v Česku baletilo - Počátky baletu
26. duben 2013
Napsal(a)
Jana Hošková
Zveřejněno v
Rozhovory
Jak se v Česku baletilo - Příklad korunovační opery
28. květen 2013
Napsal(a)
Jana Hošková
Zveřejněno v
Rozhovory
Za Čarodějovým učněm do Národního divadla
28. květen 2013
Napsal(a)
Jana Hošková
Zveřejněno v
Rozhovory
Jak se v Česku baletilo - Na šlechtických sídlech
4. červenec 2013
Napsal(a)
Jana Hošková
Zveřejněno v
Rozhovory
Jak se v Česku baletilo - Zapomenutý baletní odkaz
29. červenec 2013
Napsal(a)
Jana Hošková
Zveřejněno v
Rozhovory
Jak se v Česku baletilo - V době romantismu
27. srpen 2013
Napsal(a)
Jana Hošková
Zveřejněno v
Rozhovory
Jak se v Česku baletilo - Do nové společnosti
27. září 2013
Napsal(a)
Jana Hošková
Zveřejněno v
Rozhovory
Jak se v Česku baletilo - Z Prozatímního do Národního
25. říjen 2013
Napsal(a)
Jana Hošková
Zveřejněno v
Rozhovory
Závěr jarní sezony pražského Národního divadla patřil baletnímu souboru. Na scéně Stavovského divadla uvedl Valmonta v režii a choreografii Libora Vaculíka (premiéry 26. 6 a 1. 7. 2014). Autor inscenace vytvořil libreto spolu se Zdeňkem Prokešem na hudbu Franze Schuberta a Pēterise Vaskse za spolupráce Petra Maláska. Předlohou baletního ztvárnění se staly postavy z epistolárního románu Les Liaisons dangereuses – Nebezpečné vztahy, které uvedl v literární život jejich autor Pierre Choderlos de Laclos v roce 1782.