Kritiky

Velkolepá oslava

10. červen 2002 Napsal(a)
Zveřejněno v Kritiky
Velkolepá oslava

Jen málo komorních těles u nás má tak dlouhou kontinuální tradici jako Pražský komorní orchestr bez dirigenta. Koncertní mistr Milan Lajčík, který je členem PKO již 28 let, říká s...

Don Carlos

8. červen 2002 Napsal(a)
Zveřejněno v Kritiky
Don Carlos

Dalším závažným počinem nového vedení lipské operní scény bylo uvedení italské verze Verdiho opery Don Carlos (premiéra 17. 2.) v režiiWolfganga Engela, který se...

Hudební minihradčany

7. červen 2002 Napsal(a)
Zveřejněno v Kritiky

Festival Hradčany hudební s IPB Pojišťovnou, jenž už sedm let ve třech večerech nabízí většinou kvalitní a zajímavé programy s výbornými sólisty a pozitivně působí na dubnovou nabídku před začátkem...

Závěr sezóny

6. červen 2002 Napsal(a)
Zveřejněno v Kritiky

Závěr abonentní sezóny České filharmonie v domovském Rudolfinu byl 2. 5. ve znamení vídeňského klasicismu. Nejdříve zazněla Mozartova Symfonie č. 39 Es dur K...

Zájem festivalového publika Pražského jara o některé koncerty byl zvláštní. Trochu pouťový recitál tureckého pianisty Fazila Saye v Rudolfinu byl zcela vyprodán,

Neslyšící houslistka

28. květen 2002 Napsal(a)
Zveřejněno v Kritiky

Houslistkou, zastupující na letošním Pražském jaru tzv. autentickou interpretaci, byla Američanka Carol Lieberman.

June Anderson na Pražském jaru

27. květen 2002 Napsal(a)
Zveřejněno v Kritiky

Cyklus pěveckých recitálů zakončila 26. května na Pražském jaru americká sopranistka June Anderson.

Mistr liederabendu

22. květen 2002 Napsal(a)
Zveřejněno v Kritiky

Na pozvání festivalu Pražské jaro zavítal do Prahy německý barytonista Matthias Goerne. V Dvořákově síni Rudolfina provedl 21. 5. cyklus písní Spanilá mlynářka od Franze Schuberta.

Magdalena Kožená na Pražském jaru

20. květen 2002 Napsal(a)
Zveřejněno v Kritiky

Jako jedna z hlavních hvězd 57. ročníku Mezinárodního hudebního festivalu Pražského jara byla právem avizována mezzosopranistka Magdalena Kožená.

Virtuální střet

17. květen 2002 Napsal(a)
Zveřejněno v Kritiky

Užitečnou konfrontací byl virtuální souboj dvou houslistů. V šestidenním odstupu hráli v Praze Salvatore Accardo a Bohuslav Matoušek - umělci různých generací, různých osudů a...

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.